ФОРМУВАННЯ ІСТОРИЧНОЇ ПАМ’ЯТІ В ПІДРУЧНИКАХ З ІСТОРІЇ УКРАЇНИ: ДО ТА ПІСЛЯ ЄВРОМАЙДАНУ

Автор(и)

  • І. В. Дворкін Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Ukraine
  • С. С. Телуха Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Ukraine
  • А. В. Харченко Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20535/2307-5244.53.2021.248570

Анотація

Події в Україні, пов’язані з Євромайданом та Революцією Гідності, помітно вплинули на гуманітарну сферу, призвели до дискусій навколо проблеми національної пам’яті, актуалізували обговорення явищ, особистостей, понять української історії. У статті простежено еволюцію резонансних тем української історії XX ст., представлених у шкільних підручниках з історії. Дослідницький підхід базується на розумінні того, що контекст суспільно-політичних процесів, зокрема інтелектуальних дискусій стосовно національної пам’яті, впливає на написання шкільних текстів з вітчизняної історії.

Ключові слова: освіта; суспільство; національна пам’ять; підручник; історія України.

Опубліковано

2021-12-22 — Оновлено 2021-12-27

Версії

Номер

Розділ

Статті