«ДИКА МУЗИКА ТОВСТУНІВ», АБО РАДЯНСЬКІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ЛЬВІВСЬКОГО ДЖАЗУ (1944–1953 РР.)
DOI:
https://doi.org/10.20535/2307-5244.60.2025.338328Ключові слова:
Львів; джаз; теа джаз; музика;саксофон; естрада; оркестр; львів’янинАнотація
Студії присвячені музичній, чи радше, джазовій історії радянського Львова 1940–1950 рр. Простежено вплив радянського джазу, в його російській інтерпретації, на місто в окреслений період, а також причини засилля російських гастролерів. Проаналізовано побутування німецької мелодії «Розамунда». Охарактеризовано популяризацію української музики в творах Анатолія Кос-Анатольського, Євгена Козака та Сергія Каштеляна. Дано оцінку впливу владних переслідувань кінця 1940‑х рр. на розвиток джазової музики, які призвели у тому числі до поширення образливих епітетів на кшталт: «дика музика», «музика народжена ницими інстинктами», «музика товстунів», «шкідливий сурогат», «музика на службі реакції» тощо. Визначено особливості повернення джазу в орекстри початку 1950‑х рр.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
You are free to:
- Share — copy and redistribute the material in any medium or format for any purpose, even commercially.
- Adapt — remix, transform, and build upon the material for any purpose, even commercially.
- The licensor cannot revoke these freedoms as long as you follow the license terms.
Under the following terms:
- Attribution — You must give appropriate credit , provide a link to the license, and indicate if changes were made . You may do so in any reasonable manner, but not in any way that suggests the licensor endorses you or your use.
- No additional restrictions — You may not apply legal terms or technological measures that legally restrict others from doing anything the license permits.
Notices:
You do not have to comply with the license for elements of the material in the public domain or where your use is permitted by an applicable exception or limitation .
No warranties are given. The license may not give you all of the permissions necessary for your intended use. For example, other rights such as publicity, privacy, or moral rights may limit how you use the material.