Перейти до головного Перейти в головне навігаційне меню Перейти на нижній колонтитул сайту
  • Про журнал
  • Редакційний штат
  • Поточний випуск
  • Подання
  • Архіви
  • Контактна інформація
Пошук
  • Зареєструватися
  • Увійти
Пошук
  1. Головна /
  2. Пошук

Пошук

Додаткові фільтри

Додаткові фільтри

Київ Löschen
Сортувати результати за:   
1 - 9 з 9 результатів

РАННЯ ІСТОРІЯ БЕЗРЕЙКОВОГО ГРОМАДСЬКОГО ТРАНСПОРТУ В КИЄВІ

С. В. Машкевич
У статті висвітлюється історія виникнення і ранні етапи експлуатації безрейкового міського громадського транспорту — тролейбуса й автобуса — в Києві.
DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5244.39.2015.96314

КИЇВСЬКИЙ МИТРОПОЛИТ ВОЛОДИМИР: СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ

Д. В. Козлов
У статті аналізується становлення особистості Київського митрополита Володимира (Богоявленського) (1915–1918) — дитинство, навчання в Тамбовській духовній семінарії та Київській духовній академії. Особлива увага звертається на те, як викладачі майбутнього митрополита впливали на формування його пастирських здібностей та ораторського хисту. З’ясовано на персоналістському рівні витоки світогляду ієрарха переломної доби.
DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5244.35.2013.87332

«ГОЛОВНИЙ СОВЄТОЛОГ» ТРЕТЬОГО РЕЙХУ: АНДОР ГЕНКЕ — КОНСУЛ НІМЕЧЧИНИ В УСРР

Л. А. Вовчук, І. В. Габро, О. П. Тригуб

Протягом багатьох років одним з важливих напрямів дипломатичної діяльності представників консульських установ Німеччини в СРСР, зокрема в Україні, було висвітлення основних подій на місцях їх перебування. Взірцем такої діяльності є Андор Генке (Хенке) — консул Німеччини в УСРР, справжній професіонал своєї справи, що мав у Третьому Рейху прізвисько «головний совєтолог».

Тому основним завданням даного мікродослідження є реконструювати життєпис цього німецького консула, зосередившись на його «київському» періоді дипломатичної служби (1933–1935 рр.). Важлива увага приділяється основним напрямкам роботи дипломата в контексті діяльності консульства Німеччини у Києві.
DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5244.50.2020.210142

БУДІВНИЦТВО ТА РЕКОНСТРУКЦІЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КИЄВА — НОВОЇ СТОЛИЦІ РАДЯНСЬКОЇ УКРАЇНИ (1934 –1940 рр.)

Н. Ф. Гнатюк
У статті досліджуються мета і особливості методів оперативного утворення зв’язків між різними агентствами і партією, що управляє ними для того, щоб здійснювати складну програму будівництва в Києві нового політичного і адміністративного центру в 1934–1940 рр.
DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5244.35.2013.87631

ДИНАМІКА РОЗВИТКУ ПЕРІОДИКИ У КИЄВІ НАПЕРЕДОДНІ ТА ПІД ЧАС ПЕРШОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ: СТАТИСТИЧНИЙ АНАЛІЗ

Р. Р. Куцик
У статті на основі статистичного аналізу висвітлено особливості розвитку найпопулярніших газет суспільно-політичного та релігійного спрямування, які виходили в Києві під час Першої світової війни, зокрема: «Киевская мысль», «Последние новости», «Южная копейка», «Вечерняя газета», «Киевлянин», «Киев» та ін. Визначено вплив війни на розвиток періодики. У формі таблиць та діаграм подано динаміку зміни кількості періодичних видань за 1913–1916 рр., проаналізовано статистичні дані тиражу та цінової політики редакцій.
DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5244.50.2020.210123

ОБЛАШТУВАННЯ ПРОСТОРУ НАВКОЛО МОЩЕЙ СВЯТИХ У ПЕЧЕРАХ КИЄВО-ПЕЧЕРСЬКОЇ ЛАВРИ ЯК СПОСІБ КОМУНІКАЦІЇ З БОГОМОЛЬЦЯМИ (кінець XVIII — перші десятиліття XX ст.)

Кізлова Антоніна Анатоліїнва
В статті поставлено за мету через свідчення про комунікацію навколо святинь охарактеризувати їхніх хранителів.
DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5244.39.2015.96302

ТРІУМФ І ТРАГЕДІЯ АВІАТОРА ПЕТРА НЕСТЕРОВА

О. І. Мікульонок

В статті зроблено спробу комплексно висвітлити біографію видатно-
го російського військового льотчика, авіаконструктора та засновника ви-
щого пілотажу Петра Миколайовича Нестерова (1887–1914). Окремо
розглядається низка маловідомих та раніше замовчуваних фактів з жит-
тя авіатора, а також питання меморіалізації пам’яті про нього.

DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5244.44.2017.105467

ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ КИЇВСЬКОГО ФУНІКУЛЕРА

І. О. Мікульонок, І. А. Андреєв

Статтю присвячено історії створення фунікулера в столиці України, який був одним з найперших на теренах Російської імперії початку XX ст.

Показано передумови виникнення цього транспорту в Києві. Докладно розглянуто проект київського фунікулера, а також його технічні характеристики. Проаналізовано роль у створенні проекту інженерів А. А. Абрагамсона, М. К. Пятницького та О. О. Баришникова. Критично розглянуто наявні в різних джерелах певні невідповідності щодо авторства проекту, зокрема стосовно інженера О. О. Баришникова. Статтю ілюстровано фрагментами проекту, а також старими й сучасними фотоматеріалами.

Мета статті — визначити особливості становлення однієї з найбільш відомих історичних технічних та архітектурних пам’яток столиці України — київського фунікулера.

DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5244.45.2017.117739

СИСТЕМА ПРАВОВИХ ІНСТИТУЦІЙ ОРГАНІВ ОКУПАЦІЙНОЇ ВЛАДИ НА ТЕРИТОРІЇ ГЕНЕРАЛЬНОЇ ОБЛАСТІ «КИЇВ» (КИЇВСЬКА ТА ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТІ) (1941–1942 рр.): СТВОРЕННЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ

М. В. Главацький
У статті розкрито систему правових інституцій органів окупаційної влади на території генеральної області «Київ» у 1941–1942 рр.
DOI: https://doi.org/10.20535/2307-5244.38.2014.90985
1 - 9 з 9 результатів

Інформація

  • Для читачів
  • Для авторів
  • Для бібліотекарів

Мова

  • English
  • Українська
Ключові слова
Про цю видавничу систему