ДОРЕВОЛЮЦІЙНІ ПУБЛІКАЦІЇ ПРО ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ НА ПЕДАГОГІЧНИХ КУРСАХ В УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ КІНЦЯ ХІХ — ПОЧАТКУ ХХ СТ.
DOI:
https://doi.org/10.20535/2307-5244.45.2017.117187Ключові слова:
педагогічні курси, педагогічна освіта, дореволюційна історіографія, дослідження, авторАнотація
Досліджено дореволюційну історіографію щодо історії створення та розгортання діяльності педагогічних курсів в українських землях кінця ХІХ — початку ХХ ст. Показано інформаційний потенціал нормативно-законодавчих документів Міністерства народної освіти та навчальних округів щодо відкриття курсів, змісту та особливостей підготовки вчителів; загальних та профільних збірників документів; загальних досліджень з історії й стану тогочасної освіти та її структурних складових; довідкових видань; праць про діяльність окремих курсів; звітів керівництва курсів; праць учительських комісій; конспектів лекцій; відгуків курсистів; статей у педагогічній періодиці. Позитивно оцінюючи зусилля науковців з висвітлення зазначеної теми, зауважимо, що залишилося ще чимало нез’ясованих питань, які потребують глибшого опрацювання архівно-джерельної бази. Комплексного вивчення проблеми не проводилось.##submission.downloads##
Як цитувати
Ломако, Л. І. (2017). ДОРЕВОЛЮЦІЙНІ ПУБЛІКАЦІЇ ПРО ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ НА ПЕДАГОГІЧНИХ КУРСАХ В УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ КІНЦЯ ХІХ — ПОЧАТКУ ХХ СТ. Сторінки історії, (45). https://doi.org/10.20535/2307-5244.45.2017.117187
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Сторінки історії

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
CREATIVE COMMONS BY 4.0